Ben ik weer!! - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Tamar Withagen - WaarBenJij.nu Ben ik weer!! - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Tamar Withagen - WaarBenJij.nu

Ben ik weer!!

Blijf op de hoogte en volg Tamar

18 Mei 2018 | Kenia, Kisumu

Maandag:
Vandaag was er weer “school”. Ze hebben wat gezongen, gekleurd en wat sport activiteiten gedaan. Tijdens de school werd de schommel afgemaakt die we lieten maken van ons donatie geld.
Zodra de schommel klaar was stonden bijna alle kinderen er al bij.

Dinsdag:
Als laatste donatie voor mama Ngina hebben we 2 ballen mee genomen. 1 voetbal voor de groten en 1 kleine voor de “baby’s”. Hier hebben we bijna heel de dag mee gespeeld. Super tof om de kinderen zo te zien genieten van iets kleins! Tussen door hebben we nog bij de schommel gezeten samen met de baby’s en een jongetje met een meervoudige beperking. In de avond vonden we ons zelf iets te grappig door de foto’s die we bewerkt hadden van elkaar.

Woensdag:
Wat ging deze periode snel!!! De 1e stage is al weer afgerond. We hebben alles aflaten tekenen door Francis. Nadat we een groepsfoto gemaakt hebben. Kregen alle kinderen en medewerkers nog een lolly. Terug thuis waren Romy en Rebecca ook aan gekomen bij Pabari. Terwijl we bij het zwembad lagen te zonnen hebben we Romy en Rebecca een beetje op de hoogte gebracht hoe het hier gaat en wat je allemaal kan doen. Na het eten zijn we nog langs Java en Roan gegaan. Bij Roan heeft Lynnia karaoke gezongen... heel de club was er stil van. Terug thuis heb ik nog bij Nina wat geklets.

Donderdag:
Vandaag waren we vrij. Off course was ik al om half 7 wakker. Gelukkig waren Nina en mirte op wakker en hebben we lekker bij het zwembad gezeten. Nadat we een begin met inpakken gemaakt hadden kwamen de andere meiden voor een groepsmeeting.