Ziekenhuis bezoek - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Tamar Withagen - WaarBenJij.nu Ziekenhuis bezoek - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Tamar Withagen - WaarBenJij.nu

Ziekenhuis bezoek

Blijf op de hoogte en volg Tamar

24 Mei 2018 | Kenia, Kisumu

Hoii

Vrijdag:
Na 2 uur op een stoel gezeten te hebben. Om naar super mooie zang kunsten te luisteren en preken aan te horen hadden we eindelijk weekend. Rond 2 uur zijn we samen met Consulata naar Ugunja gegaan om wat boodschappen te doen. S’avonds ben ik samen met Evelien bij baby home gaan helpen met de kinderen op bed leggen. Ook hebben we met z’n alle nog een spelletje gespeeld.

Zaterdag:
Voor de eerst keer sinds lange tijd werd ik pas om 8 uur wakker. Rond 11 uur kwamen de meiden van Kisumu langs om weer even te kijken bij de kinderen in baby home. Smiddags hebben we wat gerelaxt en bij de baby’s gekeken. Ook hebben we kennis gemaakt met sister Mary Esther. Einde van de middag is Lynnia helaas ziek geworden.

Zondag:
Vandaag hebben we heel veel gegeten, films gekeken en nog even bij baby home gekeken.

Maandag:
De dag begon vandaag minder fijn want ook ik ben ziek geworden. Nadat Lynnia en ik met Sarah overlegd hadden zijn we samen naar Kisumu gegaan voor een check bij het ziekenhuis. Blijkbaar heb ik verkeerd water gedronken waardoor ik ziek ben geworden. Om weer aan te sterken mochten we bij Millie slapen. Eerst moesten we wat soep eten zodat we iets in onze maag hadden voordat we echt avond gingen eten. Van z’n dag reizen word je toch best wel een beetje moe!!

Dinsdag:
Na een week op een hard matras te hebben geslapen voelde dit bed als een super luxe hotel bed! Millie had al een heel ontbijt klaar staan met allerlei fruit en lekkere dingen. Rond 1 uur vertrokken we weer naar Kisumu om met de bus terug naar Rangala te gaan. Na een uur in een stil staande bus te hebben gewacht begon de ergste bus reis die ik gehad heb... Achterin in een bus zitten is al geen feest met de wegen hier laat staan als het een bus is waarvan de veeringen het hebben begeven. Hierdoor begon mijn rib na 30 minuten rijden steeds meer pijn te doen. Eenmaal in Rangala moesten we nog 10 minuten lopen tot we thuis waren. Met als eindstand waarschijnlijk weer een gekneusde rib!

Woensdag:
Vannacht heb ik nauwelijks geslapen door de pijn. Gelukkig mocht ik nog een dagje thuis blijven. S’middags heb ik een paar uurtjes bij baby home geholpen en zijn we met de baby’s buiten gaan spelen.

Donderdag:
Na een iets beter nacht ben ik vandaag de hele dag bij baby home geweest. Hopelijk kan ik maandag weer naar mijn eigen stage plek. Tijdens het eten werd Mirte gebeld dat er een bevalling was in het ziekenhuis! Mirte en Lynn zijn er gelijk heen gegaan.

Fijn weekend!!!

  • 24 Mei 2018 - 19:14

    Oma Henny:

    wat een belevenissen weer. En we hadden ook al samen ge-appt dus was ik al op de hoogte dat je ziek geworden was en je rib weer opspeelde. Ik hoop dat het nu weer een stuk beter met je gaat en je weer lekker kunt slapen.
    Liefs van oma

  • 24 Mei 2018 - 22:26

    Carla:

    Tamara wat leuk om je te volgen en vervelend dat je af en toe last heb van je lijf . Geniet maar met volle teugen van alles wat je daar meemaakt. Film kijken in Afrika, baby’tjes, bijzonder eten, safari, zwemmen en leuk gezelschap. Wie kan dat allemaal zeggen, het is bijzonder. Groetjes van ons uit Roosendaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamar

Actief sinds 17 Jan. 2018
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 9317

Voorgaande reizen:

29 Maart 2018 - 26 Juni 2018

Stage Kenia

Landen bezocht: